Hanna

hej sötisar
Jag mår bättre, smällt mina misslyckande eller tja iaf försökt acceptera det. Det är liksom inte hela värden. Det är under stunder då man känner sig misslyckad och otröstlig det är då man behöver dem - den underbara familjen/vännerna.
Helgen då hur har den sett ut?
ja gud sådan dege helg jag har haft, men as skönt! det behövdes efter förra helgen, i alla fall ifall man kollar i plånkan...
fredagen spenderades hemma sedan begav jag mig till sterre på kvällen, där var mini+adam, sara och simon. kolla någon film som jag så klart somnade till..
I går vad det fotboll som gällde, premiär för fasen! Ldb mot jitex (från gbg) vinst med 3-2, vilket var helt toppen! Över härlig känsla avv att sitta där i solen och kolla på när sina lagkamrater spelar. åhh vadjag älskar fotboll! Vill bara bli frisk med!
På kvällen blev det hem till fridus med hanna, sterre och wike. Helt sjuka är dem, rirkigt roliga grabbar!

Idag då? jo först blev det lite pluggning, orkar inte ens prata om det, kan ju sammanfatta det så här : det svåraste jag nog gjort! Halv 2 skulle jag befinna mig på JB för att madde skulle ha sitt slutprov och jag är hennes hårmodell. Så halv 4 var jag klar där och traska vidare till IP där det idag var match igen. Denna gång Div.2 match. vinst med 10-1 över LB. Riktigt bra fotbolls helg kan man sammanfatta det. För MFF vann med ju! och min sötttttta Labbe gjorde mål <33

btw, jag har över kort hår nu! ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0